Senaste tillskottet !

Eftersom jag lånade Roggas garmin rätt mycket på slutet av säsongen förra året så stog ju den på min önskelista och efter en viss övertalning med min kära sambo så lyckades jag få köpa en sån , hon tycker jag lägger ner för mycket pengar i jakten ibland !Och jag kan ju inte säga annat en att jag håller med prylgalen som vi jägare oftast är!!! Men nu så kan jakten börja och det gör den ju snart 1:a räv,grävling 11:e gås 16:råbock 21:a änder oj oj oj vad man längtar !! Men först Sm i helgen !! Nu ska jag försöka skriva oftare på bloggen ! Gå gärna in å skriv nån rad i gästboken! Ha de allihop!!!!

1 kommentarer:

En annan som inte vet något om ditt största intresse! Vad är det för något?? Någon slags spårare som söker den upp de stackars djuren så det bara är att du ska försöka träffa eller...;) Hoppas allt är bra med er! Kram Milli

Skicka en kommentar