Nu är dom nära!! FY F.N


Här är en bild på den vargtagna taxen i Harbo !Harbo som ligger ca 3-4 mil fågelvägen från Söderfors! ÄR det så här man vill hitta sin jaktkamrat???NEEEEEJ verkligen inte!!!! Men det som jag blir mest irriterad är alla j..la vargälskare (som oftast bor i städer och aldrig behöver leva med dom)som sitter å skriver insändare och debatterar på olika sidor och tidningar!Antingen måste dom vara arbetslösa eller väldigt rika efterson dom har så mycket tid över å lägga sig i och skriva överallt!Vi kan å ska tydligen ha varg ,så ta bort såna här problem individer och få dom skygga (naturliga beetendet) kvar och sprid dom i hela landet ! Så tror jag dom skapar större acceptans för dom också!! En tanke skickas till alla dom djurägarna som har blivit av med något djur oavsett sort!!!Hoppas på ordenligt jakt på vargen!

11 kommentarer:

håller med dig! min pappa jagar och jag följer med han så mycket som möjligt ut i skogen.
tyvär kommer han inte vara hemma den 16 :/

men man vill ju absolut inte hitta,inte bara sin bästa kompis,utan även bästa jaktkompis så där.

alla jäkla sthlmare som tror dom kan något, tror väl säkert att jakt är typ som alla disneyfilmer, typ, Bambi och sånt.
(nu menar jag inte ALLA sthlmare, några har ju vett i skallen)


lycka till med jakten och räkna med att jag kommer följa din blogg :)

Tål ni inte naturen så borde ni kanske flytta in till stan istället.
Tänk på oss skogsägare som lever med skador av älg, hjort och rådjur på vår skog. Jag skulle vilja utrota dem på mina marker men det får jag inte.
Dessutom dödar ju älgen fler hundar än vargen.

SKJUT GRÄV OCH TIG!
UTROTA ROVDJUREN EN GÅNG FÖR ALLA!
UTROTA RÄVKRÄKEN OCKSÅ OCH GÖR DÖRRMATTOR AV DEM!

/Lars Ohlsson - Vinslöv

En död varg är en bra varg!

/Rune Nilsson - lärare på Norrängsskolan

Jag har skaffat en AK4 på illegal väg och ska skjuta alla pälsbögar som jag ser!

Här är deras mongoforum.
www.sveafur.se/forum
Perversa äckel som tror att de är djur och Smirre och Timmy är de som är mest pälsbögar!
Må de bjäffa i Helvetet!
YIFF IN HELL FURFAGS!

/Conny Johanesson - Hässleholm

Håller med skicka in en varg i stockholm så ska vi se vad 08:orna gör. Då blir det säkert något annat...

@ Anon, post 5

Fuck in hell fleshfags :D

jag är själv jägare och jag tycker att era åsikter är rent jävla skit! Det är vi jägare som gör fel för att vi äger att vargarna gör fel och etc. men jag tycker att det är vi jägare som gör fel för vargen gör som den alltid har gjort för att överleva...

Har hört planer från säker källa i skogsnäringen att dom har planer att plantera in Sibirisk tiger i Sverige.

Hur svårt är det att koppla hunden?

Sibirisk tiger Hmmm ja det kanske vore ett bra sätt att få bort vargen!!

Skicka en kommentar