Hej nu börjar min tilltänkta jaktblogg.

Jag är 31-årig kille som har bott i Österbybruk i 30 år ända tills man träffade kärleken och flyttade till Söderfors.
Min familj består av min sambo Anci och hennes två barn.
Sen har vi familjen hundar (3st) ,två katter och ett marsvin!

Mitt största intresse är alltså jakten! Jag jagar väl ganska mycket kan man väl säga, så fort tillfälle ges iallafall !
Har också haft rätt många hundar under mitt relativt korta jägarliv. 4 st exklusive de 3 jag har i dagens läge.
Jag tycker om att jaga det mesta, allt från fågel till älg men min stora passion är rådjurs jakt med drever och har jakt med stövare.
Har i dagens läge 3 st jaktmarker. 1 mark på 550 ha, 1 3200 ha i Söderfors och till slut arrenderar vi 1 veckas älgjakt i Jämtland.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar