Vad har hänt???







Ja vad är det som efter ett tags vila från bloggandet ! Jo detta har hänt ; kråkjakten gick bra ca 100 fågel på fyra gånger i Film och ca 50 på Lunsved ! Annars pågår väl hundträningen som bäst ,cyklar ca 3-4 gånger i veckan med dom ,har väl tränat lite skeet själv och varit med på en tävling den så kallade Dannemora cupen (50 Nationell skeet 50 Nordisk trap) där jag kom elva av 44 så det var jag nöjd med ,med tanke på att jag bara hade tränat 200 skott innan! En varg har varit synlig på marken i Film under påsken ,får hoppas att det bara är en strövarg! Det tråkigaste är att jag har blivit uppsagd från jobbet ,jobbar den sista dan 26 Maj, men en ljuspunkt i det är att nu ska jag vara hemma med Mini- me ett år !! Det ska bli underbart kul för nu går det fort i utvecklingen , han börjar visa humör också när det inte går som han vill .(efter mamma brukar jag säga) .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar